  • Data: 2002-04-16 13:49:19
    Temat: Re: pobrana zalicza w kilku miejscach pracy???!!!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Apr 2002, maciek wrote:
    [...]
    >+ najnizesz wynagrodzenie gdzie nie pobrano mi zaliczki na podatek. tak mam w
    >+ pit 11. czy w momwncie gdy sumuje wszystkie trz zrodla musze przeliczyc
    >+ zaliczke nie pobrana z 3 firmy?

    Zdaje się że problem w tym że tytuł brzmi: Należna zaliczka,
    w tym pobrana"; zaiste, jakiś "logik inaczej" założył że
    należna=pobrana (a co jak nie ??).
    Inna sprawa, że jak piszesz - to u ciebie wszystko jest
    OK: należna=0 (dobrze zrozumiałem ?), pobrana=0, więc
    co być nie wpisał będzie dobrze ;)
    Nie, NIE licz "wydających się być słuszymi" 19% - właśnie
    po to podatki tak skomplikowali, żeby mimo iż z DANEGO źródła
    zaliczki NIE MA, to z SUMY może podatek wyjść :(
    "Samo ci wyjdze" :) po podsumowaniu.

    Pozdrowienia, Gotfryd