  • 1. Data: 2002-04-16 12:53:10
    Temat: pobrana zalicza w kilku miejscach pracy???!!!
    Od: maciek <m...@p...onet.pl>

    pracowalem w ciagu roku w 2 firmach na pol etatu rownoczesnie konca
    pazdziernika, pozniej na 2 miesiace zatrudnilem sie tez na pol etatu za
    najnizesz wynagrodzenie gdzie nie pobrano mi zaliczki na podatek. tak mam w
    pit 11. czy w momwncie gdy sumuje wszystkie trz zrodla musze przeliczyc
    zaliczke nie pobrana z 3 firmy?

  • 2. Data: 2002-04-16 12:56:06
    Temat: Re: pobrana zalicza w kilku miejscach pracy???!!!
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "maciek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pit 11. czy w momwncie gdy sumuje wszystkie trz zrodla musze przeliczyc
    > zaliczke nie pobrana z 3 firmy?

    Oczywiście tak - masz wyliczyc podatek zgodnie ze swoimi dochodami,
    odliczeniami itp. Ale to, że pracodawca Ci nie potrącił zaliczki, to dziwne
    :o

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-04-16 12:57:00
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > najnizesz wynagrodzenie gdzie nie pobrano mi zaliczki na podatek. tak mam
    > pit 11. czy w momwncie gdy sumuje wszystkie trz zrodla musze przeliczyc

    w zeznaniu rocznym sumujesz dochody z trzech źródeł i obliczasz podatek
    zgodnie ze skalą
    od tego odejmujesz zaliczki przekazane zgodnie z Pitami 11
    róznica stanowi podatek do dopłaty (tfu, tfu) lub nadpłatę podatku do zwrotu
    (czego tobie i sobie życzę)

  • 4. Data: 2002-04-16 12:58:31
    Od: "maciej stysiak" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Oczywiście tak - masz wyliczyc podatek zgodnie ze swoimi dochodami,
    > odliczeniami itp. Ale to, że pracodawca Ci nie potrącił zaliczki, to
    PO PROSTU TO JEST POL ETATU I KWOTA WYNOSI 380 MIES. OD TEGO NIE POTRACA SIE
    PODATKU. GDYBYM PRZEZ CALY ROK CO MIESIAC TYLE ZAROBIL TO NIE MUSIALBYM
    PLACIC. ALE W POPRZEDNIEJ FIRMIE ZAROBILEM TROCHE I JAK PODSUMUJE TO
    WSZYSTKO TO NIE IWEM CZY MAM OBLICZYC 19% Z 2 *380ZL

  • 5. Data: 2002-04-16 13:49:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 16 Apr 2002, maciek wrote:
    [...]
    >+ najnizesz wynagrodzenie gdzie nie pobrano mi zaliczki na podatek. tak mam w
    >+ pit 11. czy w momwncie gdy sumuje wszystkie trz zrodla musze przeliczyc
    >+ zaliczke nie pobrana z 3 firmy?

    Zdaje się że problem w tym że tytuł brzmi: Należna zaliczka,
    w tym pobrana"; zaiste, jakiś "logik inaczej" założył że
    należna=pobrana (a co jak nie ??).
    Inna sprawa, że jak piszesz - to u ciebie wszystko jest
    OK: należna=0 (dobrze zrozumiałem ?), pobrana=0, więc
    co być nie wpisał będzie dobrze ;)
    Nie, NIE licz "wydających się być słuszymi" 19% - właśnie
    po to podatki tak skomplikowali, żeby mimo iż z DANEGO źródła
    zaliczki NIE MA, to z SUMY może podatek wyjść :(
    "Samo ci wyjdze" :) po podsumowaniu.

    Pozdrowienia, Gotfryd