  • Data: 2006-10-16 17:05:21
    Temat: Re: pod. ryczaltowy i odliczenie ZUS
    Od: "Radoslaw Janusz" <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Sun, 15 Oct 2006, Radoslaw Janusz wrote:
    > Jak "na gębę" to kontrola może być zupełnie innego zdania :]
    > Ale ciekawe - jak się patrzy po ustawie to wychodzi że rzeczywiście,
    > nie jest wymienione w 17%. Hm...

    Niestety tylko na gebe, ale za to przy swiadkach ;-).
    Poszedlem z tym pytaniem do jednej pani, ta ze mna poszla do
    'madrzejszego' Pana - oboje twierdzili, ze 8,5% bedzie OK.
    Ale - im wiecej czytam, tym bardziej przekonuje sie do placenia tych
    17% :-((.

    A wracajac do mojego pierwszego psotu - czy przy pod. ryczaltowym
    istnieje cos takiego jak 'kwota wolna od podatku'?

    Pzdr,
    Radek