  • 1. Data: 2004-03-30 17:07:13
    Temat: podatek
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    w listopadzie zarobilem 173 brutto
    w grudniu 624 brutto

    po wypelnieniu pitu na podstawie pit 11 wychodzi mi ze nalezny podatek to 0
    i to sie zgadza ale czy ja dostane zwrot nadplaconego podatku?
    co to sa te zaliczki w obydwu miesiacach wynosza u mnie 0
    czy to znaczy ze nie bede miec zwrotu?

  • 2. Data: 2004-03-30 17:16:55
    Temat: Re: podatek
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i to sie zgadza ale czy ja dostane zwrot nadplaconego podatku?
    > co to sa te zaliczki w obydwu miesiacach wynosza u mnie 0

    jezeli nie pobrano od ciebie zaliczek na podatek dochodowy to trudno abys
    otrzymal zwrot, nie ma miejsca nadplata podatku

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow) co sie zawsze podpisuje

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 3. Data: 2004-03-30 17:23:11
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    czyli zaliczka to faktycznie zaplacony podatek?
    no ale czemu w moim przypadku wynosil 0?

  • 4. Data: 2004-03-30 18:13:08
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a przyczyn jest wiele: koszty uzyskania przychodu pomniejszajace podstawe
    opodatkowania, skladki ubezp. spolecznego, kwota zwolniona od
    podatku...skladka zdrowotna podlegajaca odliczeniu z podatku w kwocie 7,75%
    podstawy.....
    wszystko jest policzone dobrze

    pozdr
    Ewa (Krakow)