  • Data: 2004-08-16 20:30:52
    Temat: Re: podatek 19 czy 40?
    Od: "W.R." <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Aug 2004 17:18:34 +0000, g napisał

    > Czy wplyw na rachunek osobisty moze zostac przeze mnie przelany na rachunek
    > firmowy (dzial. gosp.) i tak tez opodatkowany wedlug zgloszonej opcji
    > prowadzenia DG z wyborem 19%.

    Zaraz, zaraz. Istotne jest nie na jaki rachunek wpływa należność tylko
    jaki jest tytuł z którego wynika. Chyba nie wyobrażasz sobie, że
    przychód z np. umowy o pracę czy inny "prywatny" przelejesz na inny
    rachunek i w ten sposób przemianujesz go na osiągnięty z działalności
    gospodarczej????

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski