  • Data: 2003-01-05 11:03:19
    Temat: Re: podatek i VAT
    Od: "PeTe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam szans wybronić się. Przepraszam "PeTe" i mam nadzieję, że worka
    > pokutnego nie każe mi założyć. Zasugerowałem się słowem "dotyczą" w ust. 5
    > przeoczywszy warunek jego stosowania przy KPiR zawarty w ust. 6. Dziękuję

    :-) Worek pokutny nie grozi, ale reasumując Panowie bo coraz mniej z tego
    rozumiem a więc:

    Dane:
    Faktura z grudnia, zapłacona w styczniu, towar handlowy (odsprzedany pewnie
    jeszcze w grudniu :-) )

    Szukane:
    Jak KPiR, Jak PIT-5, Jak VAT 7.

    Rozwiązanie:
    Zarówno VAT jak i PDoF płacę w Grudniu (naprawde w marcu) , i ujmuje w
    dokumentacji ksiegowej grudnia.

    Jak rozumiem wcześniejsze dywagacje dotyczyły faktur kosztowych.
    Pozdrawiam
    PeTe