  • Data: 2004-06-04 15:40:43
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c9ps63$ac5$1@inews.gazeta.pl...

    > I Ty mi mowisz o socjalizmie :):):):)

    Ja, ktoś wreszcie musi ;)))

    > Ja jestem za tym, by nikomu nie pomagac.
    > Nie pomagac ale i nie przeszkadzac.

    To dlaczego godzisz się, żeby kilka procent obywateli żywcem finansowało
    resztę?

    > Moja propozycja jest wlasnie zgodna z Twoja argumentacja.
    > Podatek kazdy ma placic kwtowo tak samo.

    No dobrze, ale nie rozważaliśmy tu pogłównego, lecz kataster, a przy
    okazji - jak wynagrodzić głosami w wyborach krzywdy w dochodowym (dopóki
    jest).

    > Do czego zmierza Twoja argumentacja?

    Do tego, że nie zawsze muszę kupować bochenek zwykłego chleba - jeśli
    potrzebu8ję i mnie stać, to biorę dwa razy droższy "luksusowy" - i więcej
    płacę. Z wpływami i korzyściami podatkowymi (w postaci usług ze strony
    państwa, a nie pieniędzy) powinno być podobnie. I jest! Tylko że zazwyczaj
    po cichu, bezprawnie i bez kontroli - bo jak już kto ryzykuje przyłapanie,
    to stara się chapnąć jak najwięcej.

    Czołem

    T.