    From: "Marcin" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek od darowizny (mieszkanie)
    Date: Thu, 12 Sep 2002 12:00:59 +0200

    z tego co wiem to jest standardowe rozwiazanie - jesli nie masz innej
    nieruchomosci, zobowiazesz sie mieszkac tam przez 5 lat oraz zameldujesz sie
    tam to nie bedzie problemu - tzn notariusz sam proponuje takie rozwiazanie,
    moze tez sam sporzadzic umowe darowizny - ja tak mialem no ale w tej chwili
    mam inny problem
    do Pana Boguslawa - serdeczne dzieki za odpowiedz, udalo mi sie takze
    dodzwonic do US ktory potwierdzil iz jesli bede nadal mieszkal w darowanym
    mieszkaniu to moge kupic sobie i nawet 10 nieruchomosci
    pytanie tylko czy zakup mieszkania w ktorym nie zamierzam sie meldowac
    obarczony jest wyzszymi podatkami lub tez przepisami???