eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek od dochodow osobistych - miejsce zamieszkania / zameldowania › Re: podatek od dochodow osobistych - miejsce zamieszkania / zameldowania
  • Data: 2009-03-11 22:45:44
    Temat: Re: podatek od dochodow osobistych - miejsce zamieszkania / zameldowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Mar 2009, Liwiusz wrote:

    > Musieliby chyba zatrudnić do tego milion nowych urzędników ;)

    Y, któryś rząd postanowi zrobić "podatnikom dobrze" i podatnicy się sami
    przejadą.
    Jeszcze nie wiem jak, ale coś wymyślą ;)
    I pewnie jak zwykle - wyjdzie niechcący :>

    Dziś jest to tylko problem ulgi za internet :) (i wysoce prawdopodobnego
    przyznania się podatnika, że mieszka gdzie indziej), a nie tak dawno
    na wsiach była to ulga "budowlana" (sądząc z opisów było trochę takich
    co się zdziwiło, kiedy US zażądał zwrotu ulg z odsetkami za 5 lat :>,
    nie zdawali sobie sprawy że naruszajac prawo budowlane "bo papiery
    na budynek gospodarczy są duuuużo tańsze" w stopę sobie może nie
    strzelają, ale polewają kwasem - bolało będzie dopiero za chwilę).

    pzdr, Gotfryd