  • Data: 2008-07-15 20:51:26
    Temat: Re: podatek od gruntu - droga dojazdowa - kto oblicza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jul 2008, Myjk wrote:

    > z pomocą Pani Urzędniczki, doszedłem do pozycji
    > klasy gruntu i... okazało się grunt jest V i VI
    > klasy - a za takowy się podatku nie płaci.

    ROTFL :)
    Tobie nie do śmiechu, ale takiego obrotu sprawy nie brałem
    pod uwagę :)
    Jakbyś był podpięty do aparatury medycznej to z zapisu by
    pewnie wynikło że wykonujesz akrobacje lotnicze ;)

    Ale skoro już eksperymentalnie sprawdziłeś co i jak, to jak
    mniemam przez "posiedzeniem" wydębiłeś od P.U. jakąś interpretację
    skąd wzięli obowiązek samodzielnego określenia podatku *w ogóle*?
    Pochwal się!

    pzdr, Gotfryd