  • 11. Data: 2002-07-20 01:42:23
    Temat: Re: podatek od nieruchomości a działalność gosp. w domu
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 16 Jul 2002 21:13:35 +0200), Kastor
    Elamita <k...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Witam serdecznie!
    >Niedawno zarejestrowałem nową działalność gospodarczą i zarejestrowałem
    >ją w domu.
    >Zaraz z gminy dostałem na razie nieoficjalne zaproszenie do złożenie
    >jakiejś deklaracji w sprawiem podatku od nieruchomości.

    Ja też tak miałem -- zapodałem, że DG zajmuje kawałek pokoju i Gmina
    odstąpiła od roszczeń, bo żadne pomieszczenie nie zmieniło charakteru
    z mieszkalnego na gospodarczy.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)