    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek od przedmiotów sprzedanych na allegro....
    Date: Tue, 2 Jan 2007 12:16:04 +0100

    Użytkownik "Piotr" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:endctu$o93$1@inews.gazeta.pl...

    > Pytam, bo wyczytałem w internecie że fiskus dobie ra sie do osób, ktore
    > sprzedały przedmiot powyzej 1000zł i nie zpałaciły podatku.
    > Czy mnie tez dostyczy podatek?

    Jest obowiązek zapłacenia podatku od przedmiotu powyżej 1000 zł nawet jak są
    to zabytkowe gacie babci. Dotyczy to sprzedaży przez osoby prywatne.

    Natomiast Ty jeśli sprzedaż trzecią kuchenkę to Twoje działanie bedzie
    nosiło znamiona działalności gospodarczej i jeśli tego nie zalegalizujesz
    (nie otworzysz DG) to będzie to działalność na czarno- Na Allegro akurat
    bardzo łatwe do wykrycia przez Uraząd S. I wtedy będziesz czytał Kodeks
    Karno-Skarbowy:))