  • Data: 2007-08-01 20:53:49
    Temat: Re: podatek od sprzedazy mieszkania - platnosc w ratach
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Kriss" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0fd7.000000f2.46b099ef@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > 10% i
    > obietnicy dotrzymały - prawie - prawie czyni wielką różnicę.
    > Mało kto zwraca uwagę na to ,że nowy 19% podatek dotyczy nieruchomości
    > nabytych po 31 grudnia 2006 i wpedza się w problemy.
    >
    > A wracając do jak zwykle sceptycznych uwag Gotfryda i "frajerstwa"
    > kupujacego
    > to zapewniam Cię kolego , że są sposoby zabezpieczenia się przed tymi
    > wszystkimi złymi możliwościami które wymieniłeś . Weż pod uwagę taką
    > sytuację
    > w której zakup w tej formie jest finansowany z kredytu bankowego

    A znasz jakikolwiek bank, ktory na taki numer pojdzie?
    Watpie, zebys taki znalaz.

> [...]
    > kupującym a bank pobiera od sprzedającego depozyt w kwocie 1 zł.Ponadto w
    > obecnych czasach tylko frajer nie sprawdza sprzedającego w zakresie
    > zaległości
    > podatkowych i stanu księgi wieczystej na dzień podpisania umowy. Tylko
    > frajer
    > nie zgłasza do sądu wieczystoksięgowego umowy przedwstępnej.I tylko
    > notariusz
    > jak zwykle jest "zarobiony" dwa razy zamiast raz.
    > Natomiast fiskusa da się w majestacie prawa pozbawić dochodu - co cieszy.

    Wiesz ile sie czeka na wpis do ksiegi i ile razy w tym czasie mozna to
    mieszkanie sprzedac.
    Nie takie numery sie robi.
    W ciagu jednego dnia jestem w stanie to samo mieszkanie sprzedac kilka razy
    i w zadnej ksiedze wieczystej nie znajdziesz sladu, ze za chwile jestem
    umowiony u innego notariusza na sprzedaz tego co ci przed chwila sprzedalem.