  • Data: 2015-12-07 19:21:02
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Dec 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A to swoją drogą. Ja osobiście ograniczam wpierdzielanie świni do minimum.

    Ja w sprawie formalnej.
    Pytanie mam, offtopiczne (podobnie jak cała ta gałąź wątku)
    i takoż retoryczne.
    Takie włosienie przeżywają gotowanie, niczym żółtaczka?
    Wiem, sprawdziłem, "dostatecznie długie", bo po prostu
    zanurzenie we wrzątku to nie jest gotowanie ;>
    A smażenia na 100% nie przeżyje nic.
    No to z ryzykownych potraw zostaje raptem tatar.
    (dobra, jak dla mnie - "surowe wędzone" mi nie podchodzi :>)

    Dobrze dedukuję?
    A nie, kiełbasa...

    Niemniej, podsumowując:

    1. "własny ubój" wcale *NIE* oznacza "niebadane".
    Przyroda (i ja) zna przypadki ściągania stosownego szpeca
    przez masaża (również "ubijającego"), nie "dla kwitów"
    tylko w przedmiotowej kwestii (i jako mniemam "kwitów"
    nie było, choć to był PRL a nie unia)

    2. pozostaje cały gruby stos przypadków, kiedy to upieczony
    włosień jest mniej groźny niż przywołane już wcześniej
    wołowe priony :P
    Co oczywiscie ryzyka związanego z mięsem *nie*gotowanym
    i *nie*pieczonym nie znosi.

    A osobna sprawa, to fakt, że powszechne badanie mięsa
    zahacza o "problem szczepionek": wykrycie włosieni
    pozwala lokalizować ich ognisko i pewnie m.in. *dlatego*
    są relatywnie rzadkie.

    pzdr, Gotfryd