  • Data: 2002-12-02 08:18:35
    Temat: Re: podatki progresywne -obliczenia
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Dec 2002, Jacuo wrote:
    [...]
    >+ W USA najwyzsze podatki nalozone w ramach "New Deal" Roosvelta osiagaly
    >+ bodajze 97%.
    >+ W okresie ich obowiazywania USA przezyla najdluzszy okres prosperity.

    Chyba mi się lista lektur wydłużyła... :]
    Nie masz przypadkiem linku z opisami konkretów (tj. od jakiego
    progu było owo 97%, jaki był najniższy próg i do jakiej kwoty,
    jak długo trwał okres z owym 97% i prosperitą) ? Mam nadmiar
    makulatury w domu :[ to bym chętnie postać elektroniczną
    obejrzał :) w szczególności - czy przypadkiem i niechcący
    ów okres prosperity przypadkiem nie skończył się właśnie
    w okresie obowiązywania owych 97%... ;> ... krachem... ;],
    czy może najpierw progi zostały obniżone (i dlaczego !).

    Pozdrowienia, Gotfryd