    From: "WP" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatki w przedszkolach
    Date: Tue, 7 Jun 2005 14:59:19 +0200

    Użytkownik "Kalina" <d...@s...pl .invalid> napisał w wiadomości
    news:d81tro$k2d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam
    >
    > proszę o info, o czym nalezy wiedzieć zakładając (rozliczając) prywatne
    > przedszkole (chodzi mi zarówno o podatki jak i o inne sprawy formalne).
    >
    > z góry bardzo dziękuję
    > monika

    Nie znam szczegółów, ale obiło mi się o uszy:
    Pomieszczenie na przedszkole musi być "zatwierdzone" przez strażaka,
    prowadzącmu przedszkole należy się zwrot za każdą "małą duszę" z urzędu
    gminy lub miasta (zależy od miejsca zameldowania dziecka).
    Najprawdopodobniej częśc personelu musi mieć jakieś uprawnienia do opieki
    (zgaduję).
    Chyba zależnie od ilości dzieci musi być ilość personelu.
    Mogę za to bez zgadywania poradzić Ci jak powinno wyglądać fajne
    przedszkole - znam takie.