    From: "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podróż służbowa dla zleceniobiorcy
    Date: Fri, 22 Oct 2004 17:06:18 +0200

    "Sylwia" <j...@w...pl> wrote in message
    news:ckulle$kou$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com> napisał w
    > wiadomości news:cktr79$s9i$1@inews.gazeta.pl...

    > należą
    > te

    > miejscu
    > bedzie
    > przysluguje
    > rzeczy
    > podac

    > do
    > delegacji
    > poruszac
    > osobiscie
    > takiego

> [...]
    To jaki tutaj jest problem. Podpisujesz umowe ze zleceniobiorca i cie wiecej
    nic nie interesuje. To
    w interesie zleceniobiorcy jest czy umowa bedzie zawierala klauzure lub nie
    ze bedziecie mu wyplacac diety, pokrywac hotel itp.
    Ja bym zrobil tak - podpisal umowe ze zleconibiorca w ktorej by byla
    informacja ze pokrywacie mu zakwaterwanie, i diety itp.
    i to sobie wrzucasz w koszty. No chyba ze nie chcecie mu wyplacac diety - to
    wtedy moze sie nie zgodzic pojechac:)