  • 1. Data: 2002-05-08 18:03:00
    Temat: policja i US
    Od: "Mate" <c...@p...onet.pl>

    Własnie dostałem wezwanie na policję w sprawie z art 77 ustawy o
    rachunkowości, czyli niezłożenia sprawozdania w terminie... niestety, fakt,
    moja wina ale nie było to zależne do końca ode mnie.
    Z ustawy "wynika" grzywna i/lub do lat 2 :( czy orientuje sie ktos jak
    wygląda to w praktyce? podatku i tak nie było do zapłacenia, ale papiery nie
    poszły...tzn zostały złożone po terminie (3-4 miesiące).

    Załamany

  • 2. Data: 2002-05-09 20:04:40
    Temat: Re: policja i US
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    hej zalamany! kim ty jestes w tej firmie ? moze jesli tylko glownym
    ksiegowym , to niekoniecznie ty odpowiadasz za niezlozenie sprawozdania

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-10 08:38:55
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : hej zalamany! kim ty jestes w tej firmie ? moze jesli tylko glownym
    : ksiegowym , to niekoniecznie ty odpowiadasz za niezlozenie sprawozdania
    :
    : jacek

    Czy moglbys nie ciac calego watku i zostawiac te czesc do ktorej sie
    bezposrednio odnosisz.
    Chyba ze gadasz sam do siebie.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi

  • 4. Data: 2002-05-10 11:59:16
    Od: "Roman Franz" <r...@p...pl>

> [...]
    ie
    > poszły...tzn zostały złożone po terminie (3-4 miesiące).

    Moze sproboj pojsc prosto do US, popros o ukaranie i jesli bedziesz sie odp
    owiednio kajac przed urzednikiem dostaniesz mandat skarbowy (od 60 PLN w gor
    e (chyba))

    Pozdrowionka
    Romek

  • 5. Data: 2002-05-10 23:23:50
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    pojscie do US nic nie da bo tu chodzi o odpowiedzialnosc karna z ustawy o
    rachunkowosci, (a waldemara nie rozumiem)

    jacek