  • 1. Data: 2002-05-08 15:34:12
    Temat: Jaka kara za pomylke w zeznaniu PIT 38?
    Od: "bartlomiej" <b...@s...pl>

    Witam.
    Czysto teoretycznie :) : jesli ktos pomylil by sie w zeznaniu podatkowym na
    kwote...powiedzmy ok. 200 zl (co gorsza na swoja korzysc), i na dodatek nie
    zlozyl korekty (poniewaz np. bardzo potrzebny mu zwrot a PIT zlozyl dawno
    przed terminem...) to oprocz odetek karnych jaka kara (pieniezna!) grozila
    by takiej osobie po wykryciu "przestepstwa"??
    Pozdrawiam.
    Anonim Anonim :)

  • 2. Data: 2002-05-08 18:41:28
    Temat: Re: Jaka kara za pomylke w zeznaniu PIT 38?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "bartlomiej" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przed terminem...) to oprocz odetek karnych jaka kara (pieniezna!) grozila
    > by takiej osobie po wykryciu "przestepstwa"??
    -------------------------------
    Nie wiem czy jest jakaś kara za pomyłkę w rozliczeniu( oprócz odsetek ).ale
    jeśli ten t e o r e t y c z n y błąd wynika z błedu w samym wypełnieniu
    PIT-u to pewnie zanim oddadzą pieniądze wezwią do kontroli do US.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-05-08 19:24:57
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    co to jest PIT-38 ???

    pozdr
    KTP

  • 4. Data: 2002-05-09 07:19:07
    Od: "bartlomiej" <b...@s...pl>

    "ktp" <k...@a...net> wrote in message
    > co to jest PIT-38 ???
    >
    > pozdr
    > KTP

    Hm...faktycznie...chodzi chyba o PIT 37- a co do kwesti tej pomylki to np.
    ktos odliczyl cos czego nie mogl odliczac ale moze to wyjsc na jaw dopiero
    przy kontroli (rachunki)- BEDZIE KARA CZY NIE BEDZIE!?!?
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-05-09 10:23:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 May 2002, bartlomiej wrote:
    [...]
    >+ Hm...faktycznie...chodzi chyba o PIT 37- a co do kwesti tej pomylki to np.
    >+ ktos odliczyl cos czego nie mogl odliczac ale moze to wyjsc na jaw dopiero
    >+ przy kontroli (rachunki)- BEDZIE KARA CZY NIE BEDZIE!?!?

    IMHO może zależeć od kwoty i oceny wykroczenia.
    Ja za zaliczenie do odliczeń rachunku (nie-VAT) coś na 150zł
    zapłaciłem dwa (chyba) lata temu podatek i odsetki.
    Ale to nie znaczy, że nie można załapać się na mandat :]

    Pozdrowienia, Gotfryd