  • Data: 2004-10-20 08:45:18
    Temat: Re: pomóżcie!!! - VAT i biuro
    Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie po prosu uważam ze nie zakńczyłasz prowadzenia działalności
    > gospodarczej - i dlatego teraz nie mozna stosować przepisów obowiązującyh
    > rozpoczynających działalność.

    Też mi się tak wydaje ale biuro twierdzi inaczej. Zamierzam 'zapytać' się w
    US na piśmie (telefonicznie raz twierdzili, ze proporcjonalnie, drugi, ze od
    10 tys. euro) i czekać. Jesli jednak proporcjonalnie w skali roku to będę
    żądała od biura kwoty, o którą będę stratna.

    > 1. Jakie dokumanty składałaś w US przy "zawieszeniu" - PIT 5X, remanent
    > likwidacyjny,NIP 1 ????

    NIP 1

    > 2. Na jakich drukach rozliczłaś swoje roczne dochody podczas
    "zawieszenia"?

    PIT-36

    pozdrawiam

    ula