  • Data: 2006-11-10 10:27:42
    Temat: Re: pomyłkowy przelew do zus
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczów.info> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > System informatyczny w moim oddziale daje taką możliwość :) Wręcz jak
    > kiedyś przelałem i nie zauważyłem, to mnie wezwali i kazali napisać
    > takie pismo z prośba o przeksięgowanie. Teraz robię to już sam ;)

    Napisałem co nam odpowiedzieli i nie bardzo chcę wnikać czy treść tego
    pisma odzwierciedla stan systemu informatycznego czy też raczej stan
    świadomości osób go obsługujących :-)

    Natomiast kolejność zaliczania jest ściśle określona i teraz już wiem,
    że szkoda tracić czas i energię na generowanie pism, które nic nie
    wnoszą do sprawy.

    Pozdrawiam

    P.