  • 1. Data: 2006-11-10 09:27:09
    Temat: pomyłkowy przelew do zus
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam,w ubiegłym miesiącu dokonując wpłaty zdrowotnego do zus,pomyliłam
    konta i wpłaciłam na dotyczące ubezpieczeń społecznych.Co z tym terz
    zrobić?Napisac jakieś pismo z prośba o przeksiegowanie?czy zostawić?
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2006-11-10 09:32:19
    Temat: Re: pomyłkowy przelew do zus
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@N...alpha.net.pl> napisal(a):
    > Witam,w ubiegłym miesiącu dokonując wpłaty zdrowotnego do zus,pomyliłam
    > konta i wpłaciłam na dotyczące ubezpieczeń społecznych.Co z tym terz
    > zrobić?Napisac jakieś pismo z prośba o przeksiegowanie?

    Napisać.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-11-10 09:33:04
    Od: "As" <j...@o...pl>

    Pismo z prosba o przeksiegowanie
    Pozdrawiam

    Użytkownik "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w
    wiadomości news:NBX4h.63506$i62.53705@fe12.news.easynews.com...

  • 4. Data: 2006-11-10 09:43:26
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    > Napisać.
    > --
    Dzięki,do samego serca zusu czy wystarczy do jednostki gdzie składam ręcznie
    deklaracje?
    pozdrawiam ania

  • 5. Data: 2006-11-10 09:50:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@N...alpha.net.pl> napisal(a):
    > Dzięki,do samego serca zusu czy wystarczy do jednostki gdzie składam ręcznie
    > deklaracje?

    Do lokalnego oddziału :)

  • 6. Data: 2006-11-10 09:52:39
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    > Do lokalnego oddziału :)
    > --
    Dziękuję jak nie wiem co:)
    pozdrawiam ania

  • 7. Data: 2006-11-10 10:16:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczów.info>

    brzoskwiinia wrote:
    > Dziękuję jak nie wiem co:)
    > pozdrawiam ania

    Sam ćwiczyłem dokładnie taki przypadek i nawet mogę Ci powiedzieć co
    odpowiedzą.

    Odpowiedzą mianowicie, że system informatyczny nie daje takiej
    możliwości :-)

    Ale szczęśliwie ustawa/rozporządzenie dokładnie określają w jakiej
    kolejności są zaliczane nienależne wpłaty.

    W naszym przypadku (Żona płaciła tylko ubezpieczenie zdrowotne) taka
    składka była zaliczona na poczet właśnie ubezpieczenia zdrowotnego.

    Tak więc IMHO możesz też nic nie robić a efekt będzie taki sam.

    Pozdrawiam

    P.

  • 8. Data: 2006-11-10 10:18:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Sam ćwiczyłem dokładnie taki przypadek i nawet mogę Ci powiedzieć co
    > odpowiedzą.
    >
    > Odpowiedzą mianowicie, że system informatyczny nie daje takiej
    > możliwości :-)

    System informatyczny w moim oddziale daje taką możliwość :) Wręcz jak
    kiedyś przelałem i nie zauważyłem, to mnie wezwali i kazali napisać
    takie pismo z prośba o przeksięgowanie. Teraz robię to już sam ;)

    -

  • 9. Data: 2006-11-10 10:26:22
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

> [...]
    > kiedyś przelałem i nie zauważyłem, to mnie wezwali i kazali napisać
    > takie pismo z prośba o przeksięgowanie. Teraz robię to już sam ;)

    Znaczy ciągle się mylisz? To musi być uciązliwe :)
    Arek

  • 10. Data: 2006-11-10 10:27:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczów.info>

    Samotnik wrote:

    > System informatyczny w moim oddziale daje taką możliwość :) Wręcz jak
    > kiedyś przelałem i nie zauważyłem, to mnie wezwali i kazali napisać
    > takie pismo z prośba o przeksięgowanie. Teraz robię to już sam ;)

    Napisałem co nam odpowiedzieli i nie bardzo chcę wnikać czy treść tego
    pisma odzwierciedla stan systemu informatycznego czy też raczej stan
    świadomości osób go obsługujących :-)

    Natomiast kolejność zaliczania jest ściśle określona i teraz już wiem,
    że szkoda tracić czas i energię na generowanie pism, które nic nie
    wnoszą do sprawy.

    Pozdrawiam

    P.