  • 1. Data: 2003-02-24 07:33:58
    Temat: ponawiam pytanie
    Od: "Marek Czuma" <c...@p...onet.pl>

    cześć!
    jescze raz uprzejmię zapytam i poszerzę pytanie.
    czy można odliczyć wkład TBS od podatku i czy można odliczyć odsetki od
    kredytu zaciągniętego na ten cel?

    dziękuję z góry za odpowiedź

  • 2. Data: 2003-02-24 11:10:11
    Temat: Re: ponawiam pytanie
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Marek Czuma" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > cześć!
    > jescze raz uprzejmię zapytam i poszerzę pytanie.
    > czy można odliczyć wkład TBS od podatku i czy można odliczyć odsetki od
    > kredytu zaciągniętego na ten cel?

    Podobno nie. Tak mnie poinformowano w zeszłym roku w urz. skarb., a problem
    leży podobno w rodzaju praw do lokalu, że tak to może niezbyt prawidłowo
    ujmę.
    Bo zakup to przecież nie jest...
    Podstaw prawnych nie pamiętam, ale myślę, że w ustawie o pod. doch. od osób
    fizycznych coś będzie na pewno.
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2003-02-24 11:30:36
    Od: "Biedrona" <b...@o...pl>

    czy jestem prawnym właścicielem lokalu ?

  • 4. Data: 2003-02-24 11:59:53
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Biedrona" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy jestem prawnym właścicielem lokalu ?

    To pytanie jest do mnie? Bo tak mi niby z postów wychodzi...
    Kasia