    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 9 Nov 2012 23:06:06 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: posrednictwo w rejestracji pojazdow

    On Fri, 9 Nov 2012, witek wrote:

    > nie ma takiej liczby.
    > Liczy sie cyklicznosc i zorganizowanie.

    Czekaj.
    Nie chodzi o DG, a "czepianie się US".
    Przecież zgodnie z prawem tę stówę również powinien ujawnić
    i opodatkować.
    Ściśle trzymając się pytania, WAM dobrze pisze.

    Natomiast problem nie jest z US (doskonale wiadomo ile zapłacić),
    lecz z ZUSem.
    Jakby kota nie obrócić, to wychodzi że "załatwienie sprawy za kogoś"
    to jest czynność prawna.
    Czyli *Z DEFINICJI* zlecenie.
    Nie "inna umowa", do której można dociągać warunki, czy to do "dzieła",
    czy czego innego.
    To, czy w ramach DG czy poza DG staje się już drugorzędne.

    pzdr, Gotfryd