    From: "Kasia L." <k...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: poważny problem!!-niewdzięczny pracownik!
    Date: Sat, 23 Mar 2002 10:45:36 +0100

    > Być dobrym szefem to tak samo jak być dobrym pracownikiem ... Coś mi się
    > wydaje ,że ma cię w ręku dlatego tak postępuje ...wiek tu nie ma znaczenia
    > ... A błąd faktycznie każdemu może się przytrafić , nie myli sie ten co
    nic
    > nie robi... Na zwolnieniu lekarskim nie możesz go zwolnić... Sama robisz
    > wielkie błędy , a świadczy o tym twoja treść napisanego postu... Gdyby
    > spisana umowa między tą a pracownikiem była prawidłowo nie miałabyś tego
    > problemu ...
    ja mam dobrze spisana umowę i wiem kiedy go moge zwolnić:))
    a co do błędu to któryś błąd po koleji tego samego pracownika /gdy
    zatrudniam 5/ już o czymś świadczy!!Przynajmniej dla mnie!Zresztą ten sam
    pracownik oszukał mnie, wykonał usługe i okłamał mnie że jej nie
    zrobił...oczywiście jak zobaczył że jestem pewna że ją wykonał to się
    przyznał...ale kasy oczywiście nie oddał!I jeszcze jedno co do tego
    pracownika to: męcze sie z nim tylko dlatego że płace za swoje dobre
    serce...miał umowę na pół roku...kończyła sie 1.03.02 ale bardzo mnie prosił
    żebym podpisała mu na rok bo chce kupic mieszkanie...więc przepisałm tą
    umowe...i co??Płace teraz za to ze mam za dobre serce!
    A co do błedów to nie dopatrzyłąm sie ich na razie... na pewno nie wynikają
    one z treści postu...może mnie oświecisz zanim zrobi to PIP ?
    Życze Ci żebyś została pracodawcą i wtedy proszę napisz o swoich
    spostrzeżeniach wobec pracowników!Zmieni ci się punkt widzenia i zobaczysz
    jak trudno o dobrego pracownika.Jestem pewna że taką odpowiedź mógł napisac
    tylko pracownik, który moze rzeczywiście trafił kiedyś na pracodawcę ch...
    bo tacy się zdarzają...ale czasami warto pomyśleć tez że sa inni... a nie
    warto... na prawdę ... przestrzegam wszystkich!!
    Pzdr!
    Kasia L.