eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipowiadomić urząd w miejscu stałego zameldowania że się rozliczyłem › Re: powiadomić urząd w miejscu stałego zameldowania że się rozliczyłem
  • Data: 2004-04-26 17:59:52
    Temat: Re: powiadomić urząd w miejscu stałego zameldowania że się rozliczyłem
    Od: "GazGaz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musisz, ale dla swietego spokoju wyslij im zwykly list, ze
    > rozliczyles. Napisz im po prostu gdzie zlozyles pit, zeby sami nie
    > musieli szukac.
    >
    > Zakladam, ze nip-3 do urzedu w poznaniu poszedl juz dawno, albo z
    > zeznaniem rocznym

    Po pirwsze primo:) zwykłym listem to można cioci Gieni wysłać życzenia
    zdrowia,szczęścia,pomyslności.Jak w razie"draki" udowodnisz urzędowi że
    cokolwiek do nich wysłałeś? Dasz słowo honoru?
    IMHO każdy dokument skaładany w US,ZUS etc.dla własnego spokoju należy mieć
    potwierdzony ich BARDZO WAŻNĄ CZERWONĄ PIECZĘCIĄ
    Po drugie secundo:) niegdzie nie musisz pisać w związku z zeznaniem rocznym
    ,rozliczasz się MIEJSCEM ZAMIESZKANIA , oczywiście musisz złożyć w US Poznań
    druk NIP-3. podając w twoim wypadku adr.zam :Poznań, reszte załatwia US,
    wysyłając INF-1 (informacja) do urzędu który nadał Ci nr.Nipu informując o
    zmianie miejsca zamieszkania i fakcie złożenia przez Ciebie zeznania
    rocznego w ich urzędzie.