  • 1. Data: 2004-08-31 12:31:04
    Temat: pozycja podpisow na fakturze
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    mam pewien problem, chcialbym sie dowiedziec
    czy miejsca na podpis sprzedajacego i kupujacego musza byc teraz odpowiednio
    po stronie dokumentu
    tj. sprzedajacy po lewej, kupujacy po prawej ?
    czy jesli jest innaczej to jest zle i taka faktura nie jest ok ?

  • 2. Data: 2004-08-31 12:35:31
    Temat: Re: pozycja podpisow na fakturze
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Tommy" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > czy miejsca na podpis sprzedajacego i kupujacego musza byc teraz
    odpowiednio
    > po stronie dokumentu
    > tj. sprzedajacy po lewej, kupujacy po prawej ?

    Jeszcze niedawno (od 1 maja b.r.) oba podpisy były zbędne.
    Kiedy się zmieniło ? wczoraj ?

  • 3. Data: 2004-08-31 12:54:27
    Od: "Piotr Kloc" <p...@s...pl>

> [...]
    > tj. sprzedajacy po lewej, kupujacy po prawej ?
    > czy jesli jest innaczej to jest zle i taka faktura nie jest ok ?

    Nie musi byc podpisow na fakturze.
    Ale jak chcesz to podpis wystawcy wraz z pieczatka po prawej stronie

    --
    pioklo

  • 4. Data: 2004-08-31 13:21:33
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Kloc" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > odpowiednio
    > >

    > Nie musi byc podpisow na fakturze.
    > Ale jak chcesz to podpis wystawcy wraz z pieczatka po prawej stronie

    A moge sie zapytac dlaczego po prawej?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-08-31 13:30:33
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:

    > A moge sie zapytac dlaczego po prawej?

    Wiesz, spotkałem już paru takich z, nazwałbym to, psychozą skarbową.
    Wystawca po lewej, odbiorca po prawej, koniecznie czytelna pieczęć, broń
    Boże nie czerwona, dane na pieczęci zgodne z danymi sprzedawcy, na
    fakturze tabelka z podsumowaniem stawek VAT ma zawierać także te pozycje,
    gdzie wartość sprzedaży jest równa zero, grosze mają być słownie, i tak
    dalej, i tak dalej. Ot, tak na wszelki wypadek, żeby US się nie przyczepił.

    Ale w sumie nie dziwię się - przy takim prawie i takich metodach działania
    US, to można w taką psychozę wpaść. Czy dałoby się wpisać US na listę
    organizacji terrorystycznych? ;)

    P.

  • 6. Data: 2004-08-31 14:06:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004, Paszczak wrote:
    [...]
    >+ Wystawca po lewej, odbiorca po prawej, koniecznie czytelna pieczęć, broń
    >+ Boże nie czerwona

    ...i nie czarna :> (podobnie jak podpis).
    Chyba na .prawo ktoś opisywał jak musiał się tłumaczyć że to co
    trzyma w ręce to jest ORYGINAŁ dokumentu - "bo wie Pan, na czarno
    to są kserokopie" :>
    Ech...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 7. Data: 2004-08-31 15:00:51
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 16:06, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > Ech...

    Niestety, twój serwer odrzuca chyba moją domenę :(

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-08-31 16:25:55
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    w wiadomości
    tezjan.zabrze.pl>
    wstukał:

> [...]
    > Chyba na .prawo ktoś opisywał jak musiał się tłumaczyć że to co
    > trzyma w ręce to jest ORYGINAŁ dokumentu - "bo wie Pan, na czarno

    Tak, winien, to szuflada od okna... :D

    --
    PTF Cross Reference Summary - V4R2M0 to V5R1M0 ++++++++++++ SF97098
    PTF Cross Reference Summary - V4R3M0 to V5R1M0 ++++++++++++ SF97067

  • 9. Data: 2004-08-31 22:28:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004, Artur Ch. wrote:
    [...]
    >+ Niestety, twój serwer odrzuca chyba moją domenę :(

    Możliwe. Jak znajdę coś do odROTowania to sprobuję się
    odezwać (ale nie będę się sprężał :)) - albo zapodaj czytelnie
    adres.
    No i w kwestiach "grupowych" na grupę poproszę :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)