    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 1 Oct 2011 00:44:31 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: pozyczka od rodzica - spozniony termin zgloszenia

    On Fri, 30 Sep 2011, witek wrote:

    > no to sobie pozamiatałeś.

    > no właśnie
    >
    > ale czy us sprawdza wyciag?
    >>
    > i tak i nie.
    >
    > zrob tak, aby te dwa przelewy znalazy sie na oddzielnych wyciagach (u was
    > obu), tak zeby na jednym nie bylo sladu drugiego.

    ...samo z siebie narzuca się żeby to było z innego banku do innego
    banku niż pierwotnie ;) (konta osobiste są chronione i US musiałby
    wszcząć postępowanie aby "odczytać" historię).

    > jak myslisz jaki jest prawdopodobienstwo, ze poproszą o wyciag za poprzedni
    > miesiac?

    Ano.
    Swoją drogą, nadgorliwość ustawodawcy (co by komu szkodził tak samo
    długi termin co przy darowiźnie?) powoduje jak widać "pozornych
    przestępców".

    pzdr, Gotfryd