    From: "Michał" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: praca przy komputerze - wizyta u okulisty
    Date: Sat, 17 Feb 2007 18:14:52 +0100

    Użytkownik "pepe" <j...@p...fm> napisał :
    >W pracy wieksza
    > czesc dnia pracuje przy komputerze i chcialbym sprawdzic stanu mojego
    wzroku
    > bo mam wrazenie ze ulegl on pogorszeniu. Czy moge zostac wydelegowany
    przez
    > pracodawce na takie badania oraz jesli moj wzrok ulegl pogorszeniu to czy
    > przysluguje mi refundacja przy zmianie szkiel/okularow (okularow uzywam)
    na
    > odpowiednie do mojej obecnej wady wzroku.

    Jezeli stwierdzasz, że Twój wzrok rzeczywiście się pogoroszył możesz smiało
    uderzyć do pracodawcy po takie skierowanie,jeżeli byłby problem ja bym na
    własna rekę wykonał takie badania.w przypadku ,gdy pracodawca bedzie chciał
    się z Toba rozstac robisz jeszcze raz takie i badania i prosisz pracodawcę o
    wypłacenie rekompensaty za odniesiony uszczerbek na zdrowiu.U mnie np.jest
    zakładowy fundusz socjalny i na jego podstawie pracodawca pokrywa zakup
    okularów na podstawie przedstawionej faktury.Nalęzy o to zadbać
    wcześniej,wzrok sie ma jeden na całe życie a prawda jest taka, że za 20
    lat(albo i krócej) bedą sami renciści ;-)-ludzie w tak zwanym wieku
    produkcyjnym.Już teraz słysżże od ludzi w wieku 23-30lat jakie maja
    dolegliwosci zdrowotne przy wykonywaniu pracy biurowej-może warto przenieśc
    się na budowę ponoć wiecej płacą i zdrowiej....(to taki mój skrót myślowy)

    Pozdrawiam
    Michał