  • Data: 2004-05-21 11:25:21
    Temat: Re: praca w kilku firmach a dodatek stażony
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a kiedy ty masz czas pracować na 5/3 etatu? To jest ponad 13 godzin dziennie
    pracy.
    No chyba że jesteś nauczycielem to wtedy tylko 6 godzin ci wyjdzie.
    Ale jeżeli jestes nauczycielem to musisz mieć conajmniej 1/2 etatu żeby
    dostać stażowe.
    Jak jest w innych szczególnych przypadkach to nie wiem

    --
    PawełJ