  • 1. Data: 2004-05-21 06:15:26
    Temat: praca w kilku firmach a dodatek stażony
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Czy jeśli osoba jest zatrudniona w trzech pirmach 1- na pełny etat, 2- 1/3
    etatu 3- 1/3 etatu, to czy w każdej fimie może otryzmywać dodatek stażowy
    ?
    TH

  • 2. Data: 2004-05-21 06:23:19
    Temat: Re: praca w kilku firmach a dodatek stażony
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jeśli osoba jest zatrudniona w trzech pirmach 1- na pełny etat, 2-
    1/3
    > etatu 3- 1/3 etatu, to czy w każdej fimie może otryzmywać dodatek
    stażowy
    -----------------------------
    Jezu gdzie sa jeszcze takie firmy co płacą stażowy i to jeszcze trzy ? Ja
    chyba w innym świecie żyje.
    Wiola

  • 3. Data: 2004-05-21 06:30:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Wiola napisał:
    > Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości

    > ----------------------------- Jezu gdzie sa jeszcze takie firmy co
    > płacą stażowy i to jeszcze trzy ? Ja chyba w innym świecie żyje.

    To te popaństwowe molochy w kórych działa jeszcze układ zbiorowy.

    A pytanie jest do wróżki, bo dodatki stażowe to kwestia wewnętrznych
    przepisów danego zakładu. Nie ma ich w przepisach powszechnie
    obowiązujących. Może w szczególnych, dotyczących słuzb mundurowych,
    nauczycieli czy róznej maści urzędników.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-05-21 11:25:21
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    a kiedy ty masz czas pracować na 5/3 etatu? To jest ponad 13 godzin dziennie
    pracy.
    No chyba że jesteś nauczycielem to wtedy tylko 6 godzin ci wyjdzie.
    Ale jeżeli jestes nauczycielem to musisz mieć conajmniej 1/2 etatu żeby
    dostać stażowe.
    Jak jest w innych szczególnych przypadkach to nie wiem

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2004-05-23 07:12:44
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Czy jeśli osoba jest zatrudniona w trzech pirmach 1- na pełny etat, 2-
    1/3
    > etatu 3- 1/3 etatu, to czy w każdej fimie może otryzmywać dodatek
    stażowy

    jesli jest wyplacany to tak, ale w kazdej firmie osobno bieze sie pod uwage
    zakonczone stosunki pracy i obecnie trwajacy
    tak wiec, w kazdej z tych firm mozesz miec inny dodatek ;)

    Jean