  • Data: 2006-02-28 11:27:18
    Temat: Re: pracodawca wyslal mi 2x pensje i żąda zwrotu ...
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Norbi" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4403638b$1@news.home.net.pl...
    > Dziękuję wszystkim za udział w dyskusji.
    >
    > Muszę przyznać, że z pewnym rozbawieniem czytałem posty kilku strasznie
    > poruszonych osób ...

    A mnie wcale nie rozbawił ten wątek, który w całości przeczytałam dopiero
    dzisiaj. Jest zresztą jednym z kilku spotkanych ostatnio na różnych grupach
    z gatunku - "czy mogę zgodnie z prawem korzystać z rzeczy, w których
    posiadanie wszedłem w wyniku pomyłki".
    Generalnie tak postawione pytania i późniejsze wokół nich dyskusje dają
    pogląd o kondycji moralnej naszego społeczeństwa. Wyniszczenie inteligencji
    w czasie wojny i zaraz po, a także tzw. miniona epoka zrobiły swoje.
    Możemy sobie złożyć wyrazy współczucia.
    Graszka.