  • From: "Norbi" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pracodawca wyslal mi 2x pensje i żąda zwrotu ...
    Date: Fri, 24 Feb 2006 23:39:20 +0100

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    news:dto11n$3l5$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Norbi" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie juz bys szukał nowej pracy...
    To mnie właśnie bawi wśród wielu polskich pracodawców. Wydaje im się że są
    "panami życia i śmierci" i skoro każą / żądają czegoś od pracownika to ten
    musi podkulić ogon i jeszcze przepraszać swojego szefa, za to że tamten się
    pomylił.

    Nie piszę, że nie chcę zapłacić, a pytałem się czy jest ku temu podstawa
    prawna, bowiem mój pracodawca kierując do mnie swoje żądanie tej podstawy
    nie podał, twierdząc że jestem zobowiązany. Ja jestem dociekliwą osobą i
    jeśli ktoś twierdzi że jestem do czegoś zobowiązany, chciałbym wiedzieć czy
    ma rację, a jeśli tak to dlaczego.

    Nie jest wykluczone że kiedyś ja się pomylę.
    Warto wiedzieć na co się powołać w takiej sytuacji, nie ma się co unosić ;-)