    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prenumerata czasopisma w koszty firmy?
    Date: Sat, 19 Jul 2008 14:06:50 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 14:02
    (autor janeks
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5sld6$i3q$1@mx1.internetia.pl>):

    > Podniesienie kwalifikacji mojej osoby, co ma wplyw na jakosc swiadczenia
    > przeze mnie uslug. Czy to jest akceptowalne?

    No jeśli to prasa branżowa, jak najbardziej. W końcu to literatura fachowa i
    daje ci wiedzę do wykonywania działań. Argumentacja, że np. Słodkie
    Kociaczki dają ci więcej pałeru do pracy może nie przejść :D

    --
    Tristan