  • 1. Data: 2008-07-18 17:39:58
    Temat: prenumerata czasopisma w koszty firmy?
    Od: "janeks" <j...@w...pl>

    witam czy prenumerate mozna wsadzic w koszty?

    F.

  • 2. Data: 2008-07-18 17:50:54
    Temat: Re: prenumerata czasopisma w koszty firmy?
    Od: r...@o...pl

    On 18 Lip, 19:39, "janeks" <j...@w...pl> wrote:
    > witam czy prenumerate mozna wsadzic w koszty?
    >
    > F.

    Wsadzanie kojarzy mi sie co prawda z czym innym, ale czemu nie?

  • 3. Data: 2008-07-18 20:20:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 19:39
    (autor janeks
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5qkpq$coh$1@mx1.internetia.pl>):

    > witam czy prenumerate mozna wsadzic w koszty?

    A ma związek z uzyskaniem przychodu? Pełna nazwa to Koszt Uzyskania
    Przychodu. Jak ma, to można.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-07-19 12:02:32
    Od: "janeks" <j...@w...pl>

    Podniesienie kwalifikacji mojej osoby, co ma wplyw na jakosc swiadczenia
    przeze mnie uslug. Czy to jest akceptowalne?

  • 5. Data: 2008-07-19 12:06:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 14:02
    wasz znak: <g5sld6$i3q$1@mx1.internetia.pl>):

    > Podniesienie kwalifikacji mojej osoby, co ma wplyw na jakosc swiadczenia
    > przeze mnie uslug. Czy to jest akceptowalne?

    No jeśli to prasa branżowa, jak najbardziej. W końcu to literatura fachowa i
    daje ci wiedzę do wykonywania działań. Argumentacja, że np. Słodkie
    Kociaczki dają ci więcej pałeru do pracy może nie przejść :D

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-07-19 12:38:34
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    Użytkownik "janeks" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Podniesienie kwalifikacji mojej osoby, co ma wplyw na jakosc swiadczenia
    > przeze mnie uslug. Czy to jest akceptowalne?

    Jeżeli masz sklep z elektroniką a prenumerujesz Informator Akwarystyczny to
    nie.
    Ale jeśli masz sklep zoologiczny to nikt się nie przyczepi.

    boropi