  • Data: 2008-02-25 19:02:00
    Temat: Re: problem - wezwanie z US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Feb 2008, Anax WRC wrote:

> [...]
    > 2463. W pazdzierniku natomiast program juz stworzyl deklaracje wg
    > prawidlowych danych i wyszla kwota w poz 42 - 2454 zl. Tak wiec blad
    > odkryty.
    > no i pierwsze pytanko jak zrobic korekte? po prostu wydrukowac te dwie
    > deklaracje juz ze zmienionymi danymi i zaznaczonym kwadracikiem KOREKTA( a
    > moze wszystkie deklaracje az do lutego wlacznie) i po problemie?
    > Inna sprawa ze ta fakture kosztowa ktora odksiegowalem znalazlem w
    > papierach. Czy moge ja podczas robienia korekty ujac? czy lepiej ja do

    Ja bym ujął.
    Też już składałem "podwójną korektę", z tego powodu mnie zresztą
    zaprosili do US :), ale w końcu jak już i tak masz iść... co za
    problem?
    Fakturę bym ze sobą wziął :P a i wydruk z ewidencji VAT, jak nie jest
    za duży, to pewnie pani się ucieszy że ma co włożyć do akt.

    > A w pismie wyjasniajacym wpisac ze podczas szukania bledu znalazl sie jesze
    > inny i stad taka korekta?

    Oczywiście.

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)