    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z hasle do bazy platnika
    Date: Tue, 1 Feb 2005 20:19:08 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Widzisz Paweł co jest grane?
    Widzę :-) na 10 instalacji 3 (mi) się nie udają. Z hasłami już sobie radzę.
    Dzięki pomocy platnik.fork.pl
    > To się powinno wszystko samo robić
    > automagicznie. Oprócz tego, że jest
    > to program generalnie do d...,
    > to jeszcze niedopracowane
    > nadpisywanie wersji i archiwizacja.
    Tak rację masz. Ale to jest dokładnie to co napisałem w innym wątku. Po
    cholerę informatycy mają siedzieć i poprawiać jeżeli i tak nie ma
    konkurencji. Ten kto musi miec płatnika stanie na głowie (albo stworzy nową
    bazę, przeinstaluje system, kupi komputer) żeby go mieć.
    A inne programy? Wgrywam też inne - Problemy są podobne (na 10 / 2-3 nie
    wychodzą). Ale jak mi nie wyjdzie - to biorę telefon i dzwonię do twórcy
    programu - i on pomaga bo klient mu zapłacił i będzie płacił jak program
    będzie chodził. Prokomowi to zwisa centralnie najwyraźniej bo ich klientem
    jest zus a nie płatnicy.
    Znasz sposób żeby to zmienić? Bo sposób farta (z innego wątku) jest wg mnie
    stratą czasu, chociaz mi też nic innego do łba nie przychodzi. Jezeli ktoś
    ma sposób na zmianę podejścia prokomu chętnie się podpiszę. Jeżeli trzeba
    będzie to 120 moich klientów też :-)

    PawełJ