eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiproblem z podatkiem od wzbogacenia przy sprzedaży mieszkania › Re: problem z podatkiem od wzbogacenia przy sprzedaży mieszkania
    From: boguslaw <b...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z podatkiem od wzbogacenia przy sprzedaży mieszkania
    Date: Fri, 16 Dec 2005 18:05:25 +0100

    michu napisał(a):

    > "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wklepał

    > Czyli jednak skretyniali posłowie, jak można było tak to sformułować,
    > banda pieprzonych baranów.
    > thx za odpowiedź, mam nadzieję, że chociaż to na raty rozłożą.
    > michu

    Moze eni skretynieli a zapominalscy..
    Gdy tworzono ustawę nie było TBS.. potem zapomniano może poprawić..

    dokładnie jest:
    w części wydatkowanej na nabycie w kraju....
    mo i jeśli sprzedaż nastąpiła:

    przed upływem pięciu lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym
    nastąpiło nabycie lub wybudowanie....

    Rodzice moga jeszcze spróbować postarać się o umorzenie podatku..
    nie wiem jakie sa szanse ale spróbowac można..
    ze względu na wazny interes podatnikka ..
    Przecież wykorzystali na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych

    Bogusław