    From: "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z rachunkiem od sprzedawcy
    Date: Fri, 16 Dec 2005 22:13:46 +0100

    > Witam:)a kto ma Ci ten rachunek wypisać ?Naczelnik US?jak facet nie ma
    DG
    > to rachunku nie będzie i już,trudno wpadki się zdarzają,tylko ładnie to
    tak
    > "kablować"?No musiałam się odezwać bo aż mnie ....eh ,szkoda gadać
    > Ania

    Nie warto się złościć i krytykować. To wcale nie jest kablowanie. W końcu
    nie znamy wszystkich okoliczności. A jeśli nabywca zakupił monitor do
    wykorzystania go w prowadzonej działalności gospodarczej i chce z niego
    zrobić środek trwały? Jak potem udowodni urzędowi skarbowemu, że nabył go w
    sposób legalny (nie ma przecież faktury/rachunku), jak udowodni, że
    poprawnie oblicza amortyzację (w końcu wszyscy wiedzą, że wartość tego
    monitora to 1400, ale nie ma na to dowodu; właściwie jest - niewyraźny i na
    140)...

    Myślę, że grupowicz "aaa" domagając się tego rachunku ma na celu przede
    wszystkim zapewnienie sobie pewnego bezpieczeństwa i nie kieruje nim chęć
    "zakablowania" kogoś do US.