  • Data: 2003-02-08 19:33:40
    Temat: Re: program do KPIR pod LINUXA.
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b20n10$sds$1@news.onet.pl>, pawel J wrote:
    > Czy ktos z grupowiczów uzywa jakiego? programu do prowadzenia KPiR pod
    > linuxem?
    > Mam zamiar przesi??ae si? ca?kiem na ten system, ale nie wiem czy cos znajde.
    > Najbardziej zale?a?oby mi na wydrukach PIT-5 i VAT-7.

    Wedlug mnie mozna to robic po prostu w dowolnym arkuszu kalkulacyjnym
    i co miesiac robic wydruki.

    Ja tak robie, i pani w Urzedzie Skarbowym powiedziala ze tak mozna. Ja
    uzywam programu Gnumeric. http://www.gnome.org/projects/gnumeric/
    Jest to bardzo wygodne. Co ciekawe Gnumeric jest calkowicie
    kompatybilny z Excelem.

    A PIT-5 i VAT-7 wypelniam dlugopisem. Ale jak ktos by bardzo chcial,
    to moze sie skusze i napisze jakis programik ktory z pliku z Gnumerica
    stworzy co miesiac plik na drukarke tak by sie to nadrukowalo na
    formularze PIT-5 i VAT-7.

    Jakby ktos mial jakie pytania i problemy z Linuxem w tej materii, to
    sluze pomoca.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl