  • 1. Data: 2006-01-09 07:49:26
    Temat: program do rozliczania PIT
    Od: Jędrek <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś udostępnia program dzisiejszej Gazety Prawnej do rozliczania PIT,
    niestety w kiosku już nie znalazłem. ( wykupiony)

    Jędrek

  • 2. Data: 2006-01-09 08:20:54
    Temat: Re: program do rozliczania PIT
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    od kilku lat korzystam z http://www.pity.pl/

  • 3. Data: 2006-01-09 09:27:33
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    > od kilku lat korzystam z http://www.pity.pl/

    ja tez i sobie chwale, prostota i pomoc programu sa nie do przecenienia

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 4. Data: 2006-01-09 18:53:57
    Od: Jędrek <a...@p...onet.pl>

    > ja tez i sobie chwale, prostota i pomoc programu sa nie do przecenienia

    to ten sam program co w gazecie

    Jędrek

  • 5. Data: 2006-01-10 20:09:43
    Od: "gbur" <...@...pl>