    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prosze o pomoc...
    Date: Sat, 10 Nov 2007 11:08:08 +0100

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 9 listopada 2007 23:25
    (autor KsZZysiek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <M...@n...task.gda.pl>):

    > To wg ciebie jest tajemnica "hadlowa" ?

    Wartość obrotów pomiędzy firmami oraz znajomość kontrahentów jest bardzo
    cenna. Wiesz ile cennych informacji można wyciągnąć, jak się ma dostęp do
    ksiąg rachunkowych danego przedsiębiorstwa?

    Poza tym, działanie szkoły jest wrednym spamem. Sam padłem ofiarą takiego
    dałna z windykacyjnej firmy z Sosnowca, który spamował mnie informacjami o
    tym kto ile mu zalega. Mi to latało kole kolan, a on mi skrzynkę zapychał i
    jeszcze twierdził, że to dla mnie cenna informacja.

    Jak więc widać, taka informacja może być cenna albo wkurwiająca. Więc to co
    robi szkoła to jest po prostu chamstwo.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl