  • Data: 2002-05-16 14:26:58
    Temat: Re: prywatny samochod w DG cd
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    > A można zaksięgować z jednej faktury do dwóch kolumn na raz (do 10 i 14).
    > Np pozycje 1-5 na zakup towarów, inne w koszty.
    > Ja widziałem w jakiejś książce takie rozwiązanie.
    I chyba jest to najbardzie logiczne rozwiązanie. I nie ma obowiązku
    zapełniania tylko jednej kolumny na pozycje w KPiR.
    Zresztą praktycznie wszystkie programy komputerowe dopuszczaja taka
    możliwość - księgowanie w jednej pozycji w kilku kolumnach.
    I problem z głowy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk