  • 1. Data: 2004-04-12 10:39:34
    Temat: przeciętne wynagrodzenie gus
    Od: "kamila " <k...@g...pl>

    witam,
    czy ktoś mógłby mi wyjaśnić czy "przeciętne wynagrodzenie miesięczne"
    ogłaszane przez GUS to jest "to, co do ręki + podatek" czy "to, co do ręki
    +podatek+jakieś składki zusowskie" ? a jeśli kryja się w tym składki to,
    które?
    z góry dzięki
    k.

  • 2. Data: 2004-04-12 12:26:46
    Temat: Re: przeciętne wynagrodzenie gus
    Od: "MarKust71" <m...@e...pl>

    Witam !
    Przeciętne wynagrodzenia podawane są w kwotach brutto, tj. zawierających to,
    co "na rękę" + (płacone przez pracownika) ub. emerytalne + ub. rentowe +
    ub.chorobowe + ub.zdrowotne + podatek dochodowy. Z tego "na rękę" pracownik
    też ma często potrącane różne rzeczy (np. ubezpieczenia NNW itp.)

    Marek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-04-12 15:02:00
    Od: "kamila " <k...@g...pl>