  • Data: 2004-05-06 04:35:17
    Temat: Re: przedawnienie - po ilu latach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 May 2004, Leszek wrote:

    >+ US chce ode mnie wyciagnac podatek od paru uslug wykonanych za darmo dla
    >+ znajomych (do ktorych sam jak idiota sie przyznalem).

    Moment. Jakoś słabo z podatków wyszkolony jestem jak
    widzę. Ale w moich wersjach ustawy to co najmniej od
    roku 2001 (i tak sobie myślę że poprzednio TEŻ tak było,
    aczkolwiek myślenie ma przyszłość a nie przeszłość :])
    dochód (i obowiązek wykazania go do podatku !) ma strona
    OTRZYMUJĄCA świadczenie !!
    "Co najmniej czegoś tu nie rozumiem" :[

    To tyle, bo ekspres już jedzie... :> (dosłownie :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)