  • 1. Data: 2004-05-05 06:14:13
    Temat: przedawnienie - po ilu latach
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    US chce ode mnie wyciagnac podatek od paru uslug wykonanych za darmo dla
    znajomych (do ktorych sam jak idiota sie przyznalem). Mialy miejsce latach
    1991-2003. Czy istnieje jakies przedawnienie w tej materii?

    Pozdr,
    Leszek

  • 2. Data: 2004-05-05 07:50:42
    Temat: Re: przedawnienie - po ilu latach
    Od: "j23" <N...@s...com.pl>

    Użytkownik "Leszek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > US chce ode mnie wyciagnac podatek od paru uslug wykonanych za darmo dla
    > znajomych (do ktorych sam jak idiota sie przyznalem). Mialy miejsce latach
    > 1991-2003. Czy istnieje jakies przedawnienie w tej materii?

    z tego co wiem, to przy prowadzeniu DG przedawnienie to 5 lat od zakonczenia
    roku podatkowego czyli od 1.01.2004 przedawnily sie zobowiazania podatkowe
    za rok 1997

  • 3. Data: 2004-05-05 07:59:47
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    > z tego co wiem, to przy prowadzeniu DG przedawnienie to 5 lat od
    zakonczenia
    > roku podatkowego czyli od 1.01.2004 przedawnily sie zobowiazania podatkowe
    > za rok 1997

    Dotyczy to tez ewentualnych odsetek?

    Pozdr,

  • 4. Data: 2004-05-05 08:22:29
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    j23 <N...@s...com.pl> wrote:
    > z tego co wiem, to przy prowadzeniu DG przedawnienie to 5 lat od zakonczenia
    > roku podatkowego czyli od 1.01.2004 przedawnily sie zobowiazania podatkowe
    > za rok 1997

    Chyba 1999?

    P.

  • 5. Data: 2004-05-05 08:23:30
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Leszek <t...@a...pl> wrote:
    > Dotyczy to tez ewentualnych odsetek?

    Odsetki nalicza się chyba w momencie zapłacenia. A nie zapłacisz, bo
    się przedawniło, więc odsetek od przedawnionego nie ma.

    A poza tym odsetki to się przedawniają też koło 5 lat.

    P.

  • 6. Data: 2004-05-05 08:31:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Paszczak napisał:

    > Chyba 1999?

    Liczy się pięc lat o końca roku w którym skladało sie (lub należało
    zlozyć) rozliczenie roczne, czyli dla roku 1999 okres przedawnienia
    zaczyna biec 1 stycznia 2001 (termin rozliczenia rocznego 30/04/2000) i
    skończy się 31/12/2005.
    Dla roku 1997 zaczał biec 1 stycznia 1999 i skończył się 31/12/2003.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-05-05 09:00:14
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
> [...]
    > skończy się 31/12/2005.
    > Dla roku 1997 zaczał biec 1 stycznia 1999 i skończył się 31/12/2003.

    Bleeeh - zatem '5 lat' czyli 7 lat :( Dobrze, że nie wszyli tam gdzieś
    jeszcze daty urodzenia podatnika :[

    P.

  • 8. Data: 2004-05-05 11:47:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 May 2004 08:14:13 +0200, w <c7a0s3$plv$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Leszek"
    <t...@a...pl> napisał(-a):

    > US chce ode mnie wyciagnac podatek od paru uslug wykonanych za darmo dla
    > znajomych (do ktorych sam jak idiota sie przyznalem). Mialy miejsce latach

    A przyznałeś się na papierze? :)

  • 9. Data: 2004-05-05 12:13:01
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    A przyznałeś się na papierze? :)

    Tak, baba to skwapliwie spisala. Nie mialem zielonego pojecia, ze moge
    zaplacic podatek za darmowa przysluge! Ech, ... Ale dzieki przedawnieniu 3/4
    problemu odpada.

    Pozdr,

  • 10. Data: 2004-05-05 12:48:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 May 2004 14:13:01 +0200, w <c7alsq$2od$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Leszek"
    <t...@a...pl> napisał(-a):

    > Tak, baba to skwapliwie spisala. Nie mialem zielonego pojecia, ze moge
    > zaplacic podatek za darmowa przysluge! Ech, ... Ale dzieki przedawnieniu 3/4
    > problemu odpada.

    Myślę, że adwokat wykręciłby ciebie z tego :).