    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przedlplata - czy trzeba wystawiac f-re zaliczkowa?
    Date: Fri, 23 Jan 2009 09:37:13 +0100

    Dnia 23-01-2009 o 00:22:26 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Widocznie o szczególne zasady opodatkowania.
    > Zakładając iż traktują "sprzedaż domeny" jako *prawo* majątkowe,
    > mielibyśmy art.19.13.9 i dalej wskazanie usługi w art.27.4.1 :)

    Domena to może tak, ale serwer ?

    > http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=2864
    8&id_pismo=509&i=42

    Hej, jest tam tego więcej?? Znaczy się wykolorowane kolejne nowelizacje?
    Bo szukania pdfów mam serdecznie dosyć.

    > "sprzedaży praw lub udzielania licencji i sublicencji, przeniesienia lub
    > cesji praw autorskich, patentów, praw do znaków fabrycznych, handlowych,
    > oddania do używania wspólnego znaku towarowego albo wspólnego znaku
    > towarowego gwarancyjnego, albo innych pokrewnych praw"
    >
    > Przyznaję że "prawo do serwera" mi nie do końca pasuje do "praw
    > pokrewnych", jako że wymienione (spośród wszystkich praw majątkowych)
    > są jedynie prawa związane z własnością intelektualną (swoją drogą,
    > mogli jasno zapisać "prawa intelektualne" - za trudne było czy to
    > celowy hak?)

    No właśnie, a serwery razem z domeną mi fakturują.
    Doradca podatkowy mi napisał żeby się tym nie przejmować
    bo można to traktować jako usługę przydzielenia konta na serwerze na rok,
    ale jakby mi się trafiło wystawić takie coś to bym trochę się bał.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek