    From: "Magdalena" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przedpłata >50% [OT]
    Date: 24 Sep 2003 00:34:45 +0200

    > [ciach]
    >
    > tzn. nie patrzysz na klawiaturę, czy nie patrzysz na ekran, a może nie
    > patrzysz ani tu, ani tu? To gdzie się wtedy patrzysz?
    > Zazdroszczę, kiedy ja do tego dojdę ;)

    hmm, dobre pytanie ;-)), zwykle patrzę w monitor, ale nie zawsze uda mi się
    wyłapać wszystkie literówki.

    [jeszcze bardziej OT - początek]
    Jeśli chodzi o pisanie bezwzrokowe, to ta umiejętność jest bardzo praktyczna
    (zaoszczędza dużo czasu), wszystko jest jednak dla ludzi, są programy do nauki
    tej metody, książki itd., tylko cierpliwości
    Dodatkowo powiem, że IMHO jedna z niewielu korzyści płynących z chodzenia do
    liceum ekonomicznego (ja uczyłam się jeszcze na mechanicznej maszynie typu
    Łucznik, z książki i z tekturową zasłonką zawieszoną na szyi, żeby nie kusiło
    zaglądać w klawiaturę).
    [jeszcze bardziej OT - koniec]

    pozdrawiam
    Magdalena