    From: mariposa doux <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przegapiłem termin złożenia PIT 5
    Date: Tue, 26 Jul 2005 17:33:45 +0200

    Heh, wyjscia sa dwa, jedno mniej eleganckie, ale pewnie pozwoli uniknac
    stresu... czyli wykazac podatek dopiero za miesiac... Skoro nie
    skladales PITa poprzenim miesiacu, to tylko kontrola moglaby wykazac, ze
    powinienes. Wtedy pewnie liczyc sie trzeba z jakimis konsekwencjami.

    Drugi - politycznie poprawny - przyznac sie do wszystkiego, ukorzyc,
    wziac bombonierke ze slodyczami i uderzyc do odpowiedniej Pani (tylko
    nie na dzienniku podawczym) tam sie ukorzyc, obiecac poprawe, wyjasnic,
    ze to pierwszy raz, podziękować za nienałożenie kary lub nałożenie
    minimalnej, dać czekoladki, wycofac się rakiem.

    Drugi sposob przetestowalem osobiscie, za jednodniowe oopoznienie vat7
    pani mi glowy nie urwala, ale palcem pogrozila... Kary nie dostalem.
    Nikt na nikogo sie nie zloscil.

    Pozdr

    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x