    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 18 Sep 2010 09:55:28 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: przejęcie firmy jak ją sprawdzić

    On Fri, 17 Sep 2010, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hmmm... A w tym przypadku jest jakaś różnica?

    Przyznaję, że mnie zaskoczyłeś :)
    Przecież owo rozróżnienie przedmiotu (składników rzeczowych, które są
    we władaniu) oraz podmiotu (osoby która nią włada), właśnie w kontekście
    osoby fizycznej, są co rusz przedmiotem pytań/dyskusji/komentarzy
    związanych z faktem podawania całego stosu odrębnych adresów do różnych
    ewidencji (np. dyskutowane bywa to iż na fakturze ma być adres *przedsię-
    biorcy*, co w niczym nie uchybia zbieraniu przez USy *również* adresów
    *przedsiębiorstw*, zaś to drugie prowokuje niektórych do fałszywych
    domniemań że jak podadzą "adres sklepu" to nie muszą podawać "adresu
    domowego").

    pzdr, Gotfryd